En favorit i repris

Min andra helg i Colombia fick jag finbesök! Andreas, en av de två grabbarna som vi träffade i Belize och som sedan kom och hälsade på oss i Guatemala, var nämligen i krokarna. Så himla knäppt och fint att vi har setts i  tre olika länder de senaste tre månaderna.
 

Det första jag gjorde var såklart att ta med honom upp till toppen av berget Monserrate.

 

Andreas drabbades av den klassiska dethärärjuheltsjukt-sjukan...
 

...medan en annan ju är gammal i gamet vid det här laget och var mer fascinerad av det vackra vädret?! Kan eventuellt ha varit de finaste två dagarna under samtliga mina Bogotá-omgångar.
 
 
Hej hej!
 
 
 
 
 

Utöver utsiktsbilder är en bild framför kyrkan också rätt så obligatorisk, åtminstone enligt min egna empiriska undersökningar.
 
 
 

Vi gick igenom marknaden...
 

...och vilade en stund i skuggan under eukalyptus-träden på baksidan av berget...
 
  

...innan det var dags att promenera ner igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Som "guide" har Du ju vanan inne och att kunna vara det i Bogota säger ju mycket om Din kompetens. Fint med besöket vid kyrkan och det blir ju ett extra plus från Mormor :)

2015-03-04 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback