Varma källor och hagelstormar

För två veckor sen tog en kompis med mig på en utflykt!
 
En motorcykelutflykt till och med!
 
Efter en timme på landsvägen stannade vi till för energipåfyllning i form av grillad majskolv och arepas.
 
Så nådde vi vårt mål! Dessa varma källor vars vatten sägs ha en helande effekt. 
 
Efter att ha badat oss skrynkliga åkte vi in till byn i jakt på lite lunch.
 
Det blev ajiaco, en slags kycklingsoppa, samt potatis, yuca, stekt matbanan och annat gött.
 
Och så en kaffe på maten på det.
 
Efter lunchen åkte vi upp i bergen.
 
Hittade detta drömmiga träd som vi satte oss under.
 
 
Efter sol kommer regn (japp, tvärtom här) och så även denna dag, fast dagen till ära fick vi både ösregn och hagelstorm. Prick allt blev genomblött och jag frös så jag hackade tänder men det var liksom rätt fint ändå på nåt vis.
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Man blir ju tvärhungrig när man ser den goda maten här blir det makaroner o korv (går det med )Vilka svängningar i vädret men det har väl sin tjusning det med Ha det bra Ella vi ses snart PS saknar dina fina bilder på fasader o dörrar kram ❤

Svar: Haha jamen inget fel på makaroner och korv heller! På midsommarafton lyxade vi till det med abbas sill som min kollega tagit med från sverige, såå gott! Kram!
Gabriella

2016-06-14 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback