Tältnätter, sibirisk kyla och Fylke-landskap

För några veckor sedan åkte jag på ännu en medföljning till Colombias södra del, vid gränsen till Ecuador. 
 
Några dagar i tält stod på schemat, och vi var preppade (och peppade) med tält, sovsäck och hela balunsen!
 
Innan vi lämnade stadskärnan passade jag på att föreviga det finaste klottret ever - "Min kärlek till dig har inget slut Vanessa."
<3
 
 
 
Så kom vi fram till parken där vi skulle jobba och sova de kommande dagarna. 
 
Oförskämt nöjda över vårt SweFOR-tält.
 
Ett tält som vi förmodligen inte fått upp innan gryningen om det inte vore för två snälla 12-åringar :-))))) *hejdåsjälvrespekt*
 
 
Älskar landskapet i Nariño! Som att vakna upp i Fylke, ju. Och något som gjorde de sömnlösa nätterna pga den sibiriska kylan lite mer överkomliga.
 
Byarna i Nariño är också en fröjd för ögat för oss vägg- och dörrfantaster.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilka fantastiska bilder och jag förstår vilket arbete Ni gör. Beundransvärt.

Svar: Tack mormor 😘 Stor kram
Gabriella

2016-06-04 @ 20:40:27
Postat av: Farmor

Hej Ella har tagit del av dina fina bilder och målande beskrivning av dina upplevelser💕Och du Ella sluta aldrig fotografera dina fasader o dörrar jag har blivit helt betagen ocså dom är så fina Vi ses i Augusti kram kram ♡ 💕

2016-06-11 @ 11:55:15
Postat av: Farmor

Hej Ella har tagit del av dina fina bilder och målande beskrivning av dina upplevelser💕Och du Ella sluta aldrig fotografera dina fasader o dörrar jag har blivit helt betagen ocså dom är så fina Vi ses i Augusti kram kram ♡ 💕

2016-06-11 @ 11:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback