Som en gummiboll...

...kommer jag tillbaks till dig! Ja, jag är tillbaka i Bogotá! Inte för jobb denna gång, utan för att hälsa på Jorge Mario a.k.a Advokaten och min colombianska värdfamilj samt volontära lite. Har nu varit här i nästan en månad och har drygt en månad kvar innan det är dags för ett efterlängtat julfirande i Sverige.
 
Ska berätta mer om vad jag gjort här hittills men tänkte bara visa hur jag bor först!
 
Bor hos advokaten, och detta är utsikten från sovrumsfönstret. Han bor väldigt centralt och bra till, med närhet till både parker, gym, uteliv och restauranger - big like på den!
 
Gatan utanför hans hus...
 
...och en fin väggmålning.
 
Hans port är den längst bort i bild, den till höger i tegel. Så knäppt för övrigt att jag gick förbi här varje dag och bodde bara några gator härifrån när jag jobbade på ambassaden 2013.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så skönt få se var Du finns när avståndet är så stort men dagarna springer iväg och snart får vi fira jul tillsammans. Ha de så bra och njut av Dina dagar där borta. Hälsa "Advokaten". Kramar <3

2015-11-14 @ 07:01:58
Postat av: Linda

Alltså kommer han med över jul? Vi kommer upp i mellandagarna. Och om inte annat kan ni ju mellanlanda hos oss...

Svar: Haha nej det gör han inte, men tack ändå! Jag tar nog nattbussen hem den 21:a från Arlanda så vi ses uppe i Härnta i mellandagarna :)
Gabriella

2015-11-14 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback