Det finaste av återseenden

Min sista dag i Panajachel bestod av ett kärt återseende av några av mina allra bästa personer i landet.
 

Nämligen mina gamla elever på skolan Pami!
 

<333
 

Och mina små ettor har numera gått och blivit tvåor!
 

Rafael var lika glad som vanligt.
 
 

Det blev en hel del selfies, ja. Här med Abigail.
 

Alex och Dilson.
 

Vi gick upp på övervåningen, där eleverna satt ute och arbetade i grupp.
 

Utsikten därifrån är ju nästan surrealistisk.
 

Vi hälsade på i profe Abrahams klassrum.
 
 

Efter att ha kramat alla barnen hejdå passerade vi som vanligt marknaden. Där hittade vi Yesenia, som jobbar om förmiddagarna och har lektion på eftermiddagarna, tillsammans med sin mamma. 
 
En sån himla bra dag, hade inte kunnat be om en finare avslutning på mitt återbesök i Guatemala <3
 
 

Kommentarer
Postat av: farmor

Det kan inte vara lätt att ta Adjö av dina vänner sådana fina barn Men livet består av avsked Sorgligt men var ändå glad att du har fått lära känna dem Många fina minnen att tänka tillbaka på Ser fram emot att få träffa dig Hjärtevarma Kramar Farmor

2015-06-18 @ 09:21:50
Postat av: Mormor

Så var det att lämna Guatemala och nu skall Du snart lämna Colombia och det blir väl inte lättare för Du hittar ju vänner överallt och knyter kontakter, men det finns ju möjligheter till återseende. Lycka till! K
ram Mormor

2015-06-18 @ 17:21:36
Postat av: Mamma

Vilket fint återseende och vilka fina barn! :)

2015-06-18 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback