Sol, strand och surfare i Santa Teresa

När vi tröttnat på det eviga regnandet i Panamá tog vi vårt pick och pack och hoppade vi på bussen tillbaka till Costa Rica igen. Vi hade hört att solchanserna var betydligt bättre på Stilla havssidan än den Karibiska sidan, så vi bestämde oss för att dra dit direkt.
 

Ett av våra bättre beslut, konstaterade vi nöjt på färjan som skulle ta oss till vårt nästa resmål, surfarorten Santa Teresa.
 



Morgonen därpå firade vi att vi var på banan igen med en traditionell, costa ricansk hchf-frukost - bönris, stekt ägg, ost, grädde och bröd. 
 
Mätta och glada promenerade vi sedan de 100 metrarna till detta.


Havet! Solen! Den blå himlen! Ja ni fattar.
 

Och ungefär så såg de följande dagarna ut. Morgonpromenader och yoga på stranden, frukost, stranden. Föga spännande men precis vad jag tror att vi båda behövde.
 
 
 
 
 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad härligt det ser ut och vad fina ni är!

2015-01-21 @ 19:09:51
Postat av: Petra

Take me back!

2015-01-21 @ 20:59:28
Postat av: Anonym

Kul se Er två tillsammans på resa igen och vilka underbara bilder. Allt gott till Er!

2015-01-21 @ 21:25:43
Postat av: Mormor

Som stolt Mormor har jag inte valt att vara anonym här ovan men ibland vill inte datorn som jag vill. Jag är i alla fall oändligt stolt men även ibland orolig.

2015-01-23 @ 16:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback