Vi ses snart igen, Bogota

Min sista söndag i Bogota åkte vi till byn La Calera som ligger knappt en timme utanför stan.
 
 
Vi hade, ovetandes, lyckats tajma in byns "stadsfest" med konserter och tårtkalas bl.a.
 
Vi promenerade runt i ett par timmar, doftade på färsk mango och tittade på fina fasader.
 
 
 
 
På vägen tillbaka till Bogota stannade vi till vid en av mina bästa utsiktsplatser. Jag försökte lokalisera alla ställen jag bott på under mina vistelser här men det gick väl sådär.
 
Och i mars nästa år kan jag lägga till ytterligare en adress på listan. Ses snart igen Bogota! 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack för alla njutbara stunder Du gett mig och nu ser jag fram emot att få följa med på Din nästa resa också. Välkommen hem och God Jul och Gott Nytt År!

2015-12-20 @ 08:15:00
Postat av: Farmor

Välkommen hem Ella Du är så efterlängtad ska bli jätteroligt att få träffa dig God Jul hjärtat mitt vi ses på annandagen

2015-12-21 @ 07:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback