En helg i Villa de Leyva, del 2

 

Vaknade på söndagsmorgonen till den här utsikten. God morgon.
 
 

Frukost! Från vänster Amparo, den fantastiskt mysiga ägarinnan till hostelet, vår nyfunne tyske vän Jan, samt Sibylle.
 

Efter frukosten gav vi oss ut för en runda på stan.
 
 
 

Vi gick förbi flera hus och tomter som var till salu och tänkte att här skulle man ju kunna bo.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Innan det var dags att hoppa på bussen tillbaka till Bogotá stannade vi till vid torget för att köpa med oss lite färdkost av kvinnan på bilden.
 

Arepas, närmare bestämt. 
 

Hon var väldigt pratsam och nyfiken på var vi kom ifrån, och så söt att vi inte kunde säga hejdå utan att först få ta en bild tillsammans med henne. Och snipp snapp snut, så var den helgen i Villa de Leyva slut.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Fint! Önskar mer bilder på dörrar :-)Kram

Svar: Haha, då tror jag att du kommer gilla mina bilder från påskveckans resa - det verkar som att jag har en fabläss för gamla, halvtrasiga dörrar ser jag nu när jag tittar igenom bilderna ^^
Gabriella

2013-03-29 @ 17:43:31
Postat av: Mormor

Dagens tur till Colombia med Dig Gabriella bättre än en resa till Blåkulla, så mycket vi får dela. Glad Påsk och stor kram

2013-03-29 @ 22:26:18
Postat av: Mamma

Underbara bilder! Tycker särskilt mycket om den på kvinnan i rött :) Påskkramar till dig från oss här hemma!

2013-03-30 @ 11:17:29
Postat av: Anonym

Jag som trodde att jag skulle få ge dig världens bästa resetips som jag fått av en colombiansk kvinna vi träffade här i Zambia men ditt hade du ju redan hittat på egen hand ser jag ;) Efter att ha sett bilderna förstår jag varför hon och hennes man sa att du skulle åka dit, jättefint!

Svar: Hahaha jaså? Ja, det var verkligen helt fantastiskt fint!
Gabriella

2013-04-11 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback