Blå blå himlar och (pool)vatten i Villeta

För några veckor sedan bestämde jag och mina kollegor Sara och Linda oss för att ta en tjejhelg på lite varmare breddgrader. Sagt och gjort, tidigt på lördagsmorgonen satte vi oss i bilen och körde de drygt två timmarna till byn Villeta. 
 
På vägen gjorde vi ett frukoststopp.
 

Och sämre frukost-utsikt har man ju haft.
 
Så var vi framme vid hotellet!
 
 

Resten av helgen spenderades sedan mest såhär.
 
Med sol och blå himmel.
 
Och nyttjande av våra (almost) all inclusive-armband.
 
På vägen hem till Bogotá på söndagkvällen stannade vi till hos den här hängmatte-tillverkaren. Linda och Sara botaniserade bland hängmattor i olika färger och material, men själv kunde jag inte riktigt slita blicken ifrån den fina regnbågen.
 
För att inte tala om det vidunderliga landskapet och solnedgången.
 
 
 
 
Ett par rusktigt fina dagar och precis en sådan helg som jag behövde för att värma upp både kropp och själ.
 

Kommentarer
Postat av: Vans

Makalösa bilder! Colombia verkar så otroligt vackert. Mina favoriter är den med molnen ovan bergen och den med gungan (tredje sista resp. nästsista). Sedan ser kanan ner i poolen rolig ut också! :)

Svar: Haha tack du fina :) Och ja, Colombia är una maravilla, alright!
Gabriella

2013-08-20 @ 10:10:24
Postat av: Mormor

ilken underhållning Du bjuder på Gabriella. Jag är så tacksam att få följa Dig på alla Dina äventyr, men så klart lite orolig också, men Du fixar det mesta. Stor kram <3

2013-08-23 @ 07:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback