Filmfestival i Santiago

Har ju helt glömt att berätta! Kvällen innan jag åkte till Peru bjöd Peter med mig på invigningen av den Europeiska Filmfestivalen i Santiago. En mycket trevlig kväll fylld av mingel, snittar, ost och champagne, filmvisning av den katalanska filmen "Pan Negro" som även är vinnare av flera Goyas (Spaniens motsvarighet till Oscar), och tal av bland annat EU:s ambassadör. Jag fick skaka hand och kindpussas med viktiga människor från en hel massa olika ambassader, däribland Sveriges ambassadör Eva Zetterberg, och efter tillställningen fick vi skjuts hem av Peters diplomat-vänner från El Salvadors ambassad. Lite surrealistiskt, men himla trevligt.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Gabriella söt som en smällkaramell! Efter alla kindpussar som delas ut så blir det väl svårt tvätta sig anar jag. Kul att Du har trevligt :)

2011-05-24 @ 09:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback