Uppsnärjd i det blå

Tiden går fort när man har roligt, vi är redan en bra bit in i maj och imorgon är det dags för resan som jag har sett fram emot så länge - jag ska nämligen åka till Lima och hälsa på min fina vän Petra för att sedan, tillsammans med vår vän Alex från Linköping, ta en tripp till Machu Picchu. Det ska bli vansinnigt kul och jag är så galet peppad!

Innan det bär av till Lima tidigt imorgonbitti är det dock dags för en sväng till Santiago och invigning av Europeiska filmfestivalen tillsammans med Peter - himla trevligt!

Imorgon ses vi igen, guapa! Som jag har saknat dig!

Kommentarer
Postat av: Petra

<3

2011-05-11 @ 16:14:05
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha så jättekul nu, både ikväll i Santiago och under veckan i Peru! :) Var rädd om dig!

2011-05-11 @ 18:53:02
Postat av: Linda

Mach picchu! Jag är nu så avundsjuk att jag inte vet hur jag ska klara dan.

2011-05-12 @ 07:57:51
Postat av: rmor

Oh så roligt att dina drömmar går i uppfyllelse,men som mamma sagt så säger mormor också var rädd om Dig. Kramar!

2011-05-12 @ 08:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback