Morgonstund har guld i mun

Trots att jag verkligen inte är någon morgonmänniska som glatt skuttar ur sängen så fort väckarklockan ringer, har jag sedan jag flyttade hit till Chile börjat uppskatta morgonen alltmer, och då framförallt dagens första mål; frukosten. När jag tänker efter är nog frukosten min favoritmåltid på hela dagen, och om yoghurten inte vore så rackarns dyr skulle jag äta frukost till både lunch och middag också.

Naturell yoghurt med banan, valnötter, russin och linfrön tillsammans med en kopp kaffe - en perfekt start på dagen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Muhaha, förvänta dig inte en sån där lyxfrulle när du anländer till Lima inte!

2011-05-05 @ 06:12:54
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: Ella

Det är lugnt, jag får leva på (även om högst vänskaplig) kärlek ;D

2011-05-07 @ 00:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback