Mitt hem de närmsta månaderna

Efter bara några dagars vistelse på hostelet lyckades jag få tag i en lägenhet. Jag bor tillsammans med två klasskompisar från Linköping; Tanja och Bella, och en kille från Kanada vid namn Josh. Lägenheten är ganska stor, med fyra sovrum, tre badrum, ett splitternytt kök, vardagsrum och balkong. Vi har även en egen tvättmaskin, två pooler, ett gym, en portier som alltid hälsar glatt på mig med ett "Hola señorita"  och det bästa av allt: havsutsikt.

Vi bor på sjunde våningen i ett av fyra relativt nybyggda (och jordbävningssäkra) höghus precis vid stranden. Fem minuter härifrån ligger stadens tre stora köpcentrum, där man förutom att handla både mat, kläder och andra prylar även kan gå på bio och äta på någon av de många restaurangerna. Mitt gym ligger också i ett av dessa köpcenter, vilket känns både skönt och tryggt.

Vi bor i det andra huset från höger.

Entrén.

Lobbyn.

Vardagsrummet.

Köket.

Master bedroom.

Balkongen.

Utsikten.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så fint Du bor och vilken utsikt Du har, tänk om man kunde hälsa på Dig, det får bli i drömmen det.Kram!

2011-03-09 @ 21:37:36
Postat av: Mamma

Ja det där ser verkligen helt otroligt fint ut, helt i Ella-style ;) Verkar tryggt och säkert också vilket naturligtvis är det viktigaste för oss här hemma! :)

2011-03-10 @ 09:05:32
Postat av: Mormor

Kan en prinsessa bo finare tro? Det här passar Dig. Jag har ju inte sett än hur Viktoria och Daniel bor, men kan tänka mig att det är i stil med Din lägenhet.

2011-03-14 @ 06:54:32
Postat av: Ella

Mormor, lägenheten är bra men jag tror (och hoppas) att Viktoria och Daniel får en lite bättre lägenhet och att de framförallt slipper få vattenläckor i två av sina badrum ;)

2011-03-15 @ 01:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback