Helgmys

I helgen tog vi det mest bara lugnt här hemma. Sov länge, hängde på stranden, åt en god inflyttningsmiddag tillsammans och bara laddade inför skolstarten. Just ja, jag och Tanja tog faktiskt oss själva i kragen och släpade oss iväg till köpcentret för att handla mat. Tre timmar senare och en sisådär 80 000 fattigare var vi till slut klara. Vi var helt helt utmattade och lyxade därför till det med en taxi hem. Men detta var å andra sidan det mest ansträngande på hela helgen, så jag ska väl egentligen inte klaga.

Storhandlande!

Mysig middag med mina roomies Josh, Bella och Tanja.

Strandhäng med Josh och några tyskar som bor i huset bredvid.

Josh och jag.


Att kunna beskåda denna vackra solnedgång från stranden varje kväll är väl vardagslyx om något.



Jag, Bella och Tanja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback