Helgutflykt till grannlandet

Tidigt imorgonbitti är vi ett gäng vänner som sätter oss på bussen till Argentina, till staden Mendoza närmare bestämt. Jag vet egentligen inte så mycket om staden, mer än att den ligger ungefär sju timmar härifrån med buss, att den är känd för sitt läder, sina många vingårdar och sin glass samt att resan som går via Anderna ska vara helt fantastiskt vacker.

Det ska bli spännande att besöka ännu ett land i Sydamerika, och jag känner på mig att helgen kommer att bli alldeles galet bra.

Ta hand om er därhemma, så hörs vi nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jaa klart vi tar hand om varandra här hemma och i dag skall jag ta hand om Nova också, men Du är ju ute på mer äventyr så det är jätteviktigt att Ni är rädda om varandra. Ha en trevlig resa. Kram från Mormor

2011-06-03 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback