Böcker och sånt

Efter att ha suttit inne hela dagen igår, där det mest produktiva jag åstadkom på hela dagen var att raka benen, trotsade jag idag blåsvädret och tog en sväng till köpcentret. Jag behövde en ny dagbok och jag har alltid drömt om en sådan där Moleskine som Hemingway använde, och nu kände jag att det var på tiden att jag unnade mig en sådan. Lite väl dyr för en dagbok kanske, men åh så fin.

Även "Andarnas Hus" av den chilenska författarinnan Isabel Allende fick följa med mig hem, mest bara för att det känns som att det är en sådan där bok som man borde ha läst, framförallt efter att nu faktiskt ha bott i Chile. Jag stod och valde mellan den engelska och den spanska versionen, och bestämde mig till slut för den spanska - ska det vara så ska det vara, liksom.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hoppas boken är bättre än filmen för den tillhör inte en av de bättre jag sett haha!

2011-06-20 @ 00:59:09
URL: http://tanjabloggar.tumblr.com/
Postat av: Bella

Ja gud jag hoppas verkligen för din skull att boken är bättre än filmen. Fruktansvärd film!

2011-06-20 @ 01:17:02
URL: http://bellitabonita.blogspot.com
Postat av: Ella

What?? Ay, no me jodas....

2011-06-20 @ 03:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback