Sommarlov

Imorse hade jag min sista gruppredovisning och därmed är nu min termin vid UAI officiellt sett över. Det känns både tråkigt, konstigt och lite skönt.



Hej då fina utsikt från det nya campuset.


Hej då alla busvisslandes byggnadsarbetare.


Hej då transferbuss som tyvärr ofta var både full och sen.




Josh och jag, lite lätt sentimentala men ganska nöjda ändå efter torsdagens, och därmed terminens, sista tenta.


Och såhär glada och nöjda var jag, Diego och Tomás efter morgonens gruppredovsning i ekonomisk politik.

Efter en riktigt rolig och stundtals rätt krävande termin är det alltså nu dags för en månads, ganska välbehövligt, sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Förstår alla blandade känslor det finns bara ett ord och det är Du är "fantastiks".Bra gjort Gabriella!

2011-07-10 @ 08:00:54
Postat av: Mamma

Bra kämpat gumman! Vilket annorlunda och roligt läsår du har att se tillbaka på och känna dig stolt över :)

2011-07-10 @ 09:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback