Upp i det blå

I fredags, innan avskedsmiddagen på Pizza Hut, tog en av våra favoritportierer med oss upp på taket lagom till att solen gick ned. Himla fint, och nu gillar vi honom såklart lite extra mycket.

Ända upp till 23:e våningen skulle vi.

Solnedgången var, som vanligt, ganska så fantastisk.


Viña från ovan.



Uppifrån taket såg man nästan allt - vi kunde till och med skymta det nya campuset där uppe bland bergen.

Valparaíso i bakgrunden.

Jag, Josh, Selwa och Annie. Och Chile-flaggan såklart.

Josh och jag tillsammans med vår näst bäste portier. Vår absoluta favorit hoppas jag få en bild tillsammans med inom kort.

Just ja, såhär ser vår dörr ut förresten. Så att man inte ska gå vilse. (Det har nämligen hänt fler än en gång att vi har gått in i något av de andra tornen bredvid och försökt låsa upp dörren med numret 7C utan framgång). Fiffigt va?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gabriella! Jag satt just och läste om pärlorna i "Frälsarkransen" och om just den blå pärlan "Bekymmerslöshetspärlan" och så kommer jag till Din blogg. det passar så bra på just Dig i dag. Du åker hem med en ryggsäck full med minnen och erfarenheter och har livet framför Dig njut bara njut. Jag tror Du kommer att återvända till Chile. Kram på Dig <3

2011-07-05 @ 08:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback