Madonna, transor och diskokulor

Igårkväll gick jag och Josh på gayklubb. Jag hade aldrig varit på en sådan tidigare, och det var precis så fantastiskt som jag hade föreställt mig det. Låtar som "Like a Virgin" och "I will survive", discokulor så långt ögat kunde nå, rosa drinkar, galet snygga transor och där frågan om sexuell läggning är en lika naturlig lära känna-fråga som namn, ålder och sysselsättning.

Jag tror för övrigt att jag aldrig har fått så många kramar, pussar och komplimanger på en och samma kväll någonsin, (helt utan baktankar dessutom) eller träffat så många underbara människor.

Så himla bra helt enkelt.


Det här var den enda bilden jag lyckades få till inne på klubben - eftersom det fortfarande, tyvärr, råder en stor homofobi bland den chilenska befolkningen fångas folk inte gärna på bild på ställen som dessa.


Jag och bästaste Josh! Rosen, tillsammans med en lagomt flörtig blinkning, fick jag av den stilige bartendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback