Ljus i tentamörkret

Vilken tur att det finns små ljuspunkter såhär i tentamörkret.
Peppande människor som Fernando till exempel. Han tror på oss. Vad skulle vi göra utan hans peptalk varje kväll?
Musik är ett annat exempel. Jag är nog lite kär i den här låten. Precis vad jag behöver just nu.
Kaffe - Guds gåva till, well, mig.
Och slutligen, utelunch efter avklarad tenta - på riktigt den här gången.

Den första menu del día vi har ätit i Spanien som faktiskt har varit både god och fräsch - förmodligen för att det inte var typisk spansk mat. Det faktum att man fick en chokladbit tillsammans med växeln var ytterligare ett stort plus.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Oh så glad jag blev när jag ser att Du ser glad ut och att Du unnar Dig något gott att äta. Kram <3

2011-01-19 @ 17:32:44
Postat av: David

...och du är sjukt söt i den där tröjan :)

2011-01-19 @ 17:45:27
Postat av: Mamma

Ja, man blir verkligen glad av att se dig så glad mitt i alltihop!:) Ni är så duktiga som kämpar på med alla dessa tentor och jag, liksom Fernando, tror på er!

2011-01-19 @ 22:15:51
Postat av: Petra

Vi är bäst.

Och maten där var riktigt god.

2011-01-19 @ 22:52:31
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: Ella

Haha nja, jag tycker mest att jag ser ganska sliten och tärd ut ;D

2011-01-20 @ 00:24:17
Postat av: Vanne

Den där låten är FANTASTISK! Säkert! <3

Och du och Petra är grymma! Fortsätt kämpa! :D

2011-01-20 @ 03:31:17
URL: http://blog.liu.se/vanessaliu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback