Föga intressant

Föga intressant - ungefär så kan den här lördagen beskrivas. Ja, gårdagen också för den delen. Och dagen innan det.

Vi gör inte så mycket annat än pluggar och tränar nu för tiden. Idag har jag till exempel pluggat från 07:30 till 23:00, med undantag för en kort session på löpbandet, och en paus för lunch och middag.

Vi är dock inte ensamma om att spendera dagarna hängandes över böcker och anteckningar med rygg- och nackvärk som följd. Igår tog vi nämligen en sväng till biblioteket på campus. Biblioteken har utökat sina öppettider nu under tenta-p, vissa har till och med öppet dygnet runt. Och öppettider 24/7, det är tydligen inte helt utan anledning. Av en sisådär 600 platser fanns det nämligen inte en enda ledig.

Imorgon ska vi göra ett nytt försök, och gå dit lite tidigare på morgonen den här gången. Måste dock erkänna att bibliotek aldrig riktigt har varit min grej. Jag blir nervös och får tvångstankar när så många människor sitter alldeles knäpptysta. Tänk om jag skulle råka andas eller, gud förbjude, vara tvungen att vända sida i anteckningsblocket?

Roligare än såhär har vi inte om dagarna...

... men igårkväll belönade vi faktiskt oss själva med en spa-kväll på gymmet efter en hel dags pluggande. Ansiktsmask gjord av choklad is the shit!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmm, låter som en ansiktsmask helt i min smak :)

2011-01-16 @ 13:13:20
Postat av: Mormor

Jaa, varför inte, jag som aldrig har lagt en ansiktsmask, men jag gillar ju choklad.Ha det så bra flickor. kram <3

2011-01-16 @ 14:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback