Dom är uppe på taken, alla är högt över staden.

I söndags bjöd Christians familj, som är här på besök från Tyskland, oss utbytesstudenter på en riktigt härlig grillfest. Vi höll till uppe på taket i byggnaden där de hyr en lägenhet under sin vistelse här, och både utsikten och maten var helt fantastiska. Tyvärr ville min kamera inte riktigt samarbeta med mig, men som tur var fick jag låna Bellas kamera och lyckades på så sätt föreviga kvällen med ett par bilder.

Bilder på höghusen och staden tagna med min kamera...


...och samma motiv med Bellas kamera.


Trots att det blev lite kallt när solen gått ner hade vi en riktigt trevlig kväll uppe på taket.

Josh och jag.

Viña del Mar by night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback