USAL

Sådär, då är man officiellt sett en riktig USAL-student. @student.liu.se har bytts ut mot @usal.es och Liu-kortet har numera ersatts med ett USAL-kort. Det känns också bra att skolan har börjat på riktigt nu, även om det onekligen känns lite småtufft med de 3 prácticas vi har till nästa vecka, varav den i makroekonomin består av en sisådär femtioelva frågor...

Mitt vackra (?) USAL-kort som ger mig fri tillgång till bibliotek, gratis inträde på muséer, rabatt lite överallt etc.
Även om det kanske verkar som att jag har övergett Linköpings Universitet helt och hållet stämmer det inte riktigt. På gymmet representerar jag till exempel båda mina universitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback