Hur klarade man sig förr?

Det där med teknologi har ju aldrig riktigt varit min grej, och jag vet inte hur många gånger jag har förbannat detta "djävulens påhitt". Men efter att nu ha varit utan internet i nästan en månad så har jag helt klart börjat uppskatta teknologin mer och mer. Häromdagen fixade min snälla spanska pappa Juan internet hemma, så att jag slipper gå till parken, McDonald's eller ett kafé i jakten på wifi. Hur klarade man sig egentligen förr i tiden, innan tv, mobiltelefon och internet?

Utanför Mcdonald's - ett av våra favorithak när det gäller wifi.

Vad ska man säga - det där med trådlöst internet är något begränsat i det här landet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att det har ordnat sig med internet-problemet, Juan är bra snäll han!

2010-10-03 @ 00:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback