Friday night out

I fredagskväll tog vi en sväng på stan. Petra ville se alla barer och klubbar som jag har pratat så mycket om, så jag gav henne en guidad tur i Salamanca by night (aningen ironiskt med tanke på att jag förmodligen är den enda nykteristen i hela stan). Det var dock inte så mycket folk ute (eller så var vi helt enkelt för tidiga, även om ju 03:30 inte är så supertidigt i mina ögon) så det blev ganska korta stopp på varje ställe. Ett av dessa var så klart Leonardo's, ett matställe som egentligen är ganska skabbigt men som har god mat och öppet hela natten, därav också mycket populärt bland hungriga nattsuddare.

Lomo con queso på Leonardo's - en klassiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback