Mysiga dagar

I helgen har jag haft besök - David har varit här och hälsat på mig. Det har varit fint att ha fått visa honom mitt fina Salamanca, även om vädergudarna verkligen inte har varit på vår sida. Han har också fått se hur jag bor och träffat min fina värdfamilj. Vi (mer jag kanske, med David som smakråd) har shoppat, gått promenader, kramats, ätit en massa gott och även hunnit med en sväng till huvudstaden.

Det har varit några väldigt mysiga dagar, och jag känner mig inte riktigt redo för verkligheten och vardagen.

David hade med sig ett paket från mamma och mormor, innehållandes bl.a. dessa fina saker.

TACK mormor!

Jag fick även en hel del presenter av David - mycket uppskattat, även om jag tror att Petra nog får hjälpa mig när det gäller konsumerandet ;D

Chocolate con churros är ganska givet vid ett besök i Spanien.

Plaza Mayor.

Vi tog en tapasrunda tillsammans med Petra!

Kaffe på Starbucks - var annars?


David hittade en bra bok på avdelningen för studentlitteratur. Ibland kan man ju inte vara annat än stolt över att vara svensk.

Det här kanske vore något för mig?

Puerta del Sol söndag kväll - helt galet mycket folk.

Oooops...

Kommentarer
Postat av: David

Vad fin du är där på första bilden! ...och på de andra också :) Jag har ganska nyss kommit hem och ska gå och lägga mig - tack för att jag fick komma och hälsa på :)



Puss! Älskar dig!

2010-11-02 @ 02:01:51
Postat av: Mormor

Glad att Du äntligen fick riktigt kaffe och en trevligare litteratur än den skolan har.... Fina bilder av Er båda roligt att få ta del av.Kramar

2010-11-02 @ 08:12:40
Postat av: Mamma

Kul att du och David fick några fina dagar tillsammans i Salamanca trots det mindre fina vädret :)

2010-11-02 @ 12:24:33
Postat av: Petra

Klart att du kan lita på mig med konsumerandet, iiiiinga probläääm. Lite avundsjuk på Starbucks är jag allt... För övrigt, välkommen till the dark side (the world of converse)

2010-11-02 @ 22:02:19
URL: http://laparlanchina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback