Upp och nervänd

Upp och nervänd - så har min dag varit idag.

Efter en natts otroligt dålig sömn där jag vaknade var och varannan timme av att jag antingen frös eller svettades, vaknade jag imorse med en headache from hell. Jag har haft migränliknande huvudvärk tidigare, men aldrig såhär. Att släpa mig iväg till skolan var inte ens att tänka på, så därför gick jag och la mig igen efter frukosten, och sov från halv nio till ett. Jag var inte alls hungrig men Maria José tvingade i mig lite paella till lunch. Hon tror att jag håller på att få influensa eller något liknande, jag hoppas verkligen att hon har fel. Har varken tid eller lust att bli sjuk, IGEN. Idag har jag till exempel missat tre lektioner, ett spinningpass med Iban och en Petra i klänning. Det faktum att det tydligen har varit strålande sol och 22 grader varmt hela dagen gör inte direkt saken bättre heller.

I eftermiddag har jag sovit ännu mer. Vaknade vid åtta-tiden av att det var en massa barn som lekte på innergården och jag kom på mig själv med att, i mitt något förvirrade tillstånd, irriterat undra vad i helsicke ungarna gjorde ute så tidigt på morgonen.

Nu ska jag läsa lite Hemmets Journal, dricka min äckliga medicin och hålla tummarna för att jag mår bättre imorrn.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag skall också hålla tummarna för att Du skall bli bra och slippa bli sjuk igen. Jag vill att Du skall må bra och orka med skolan.Kurera Dig , sömn är bra. Kramar!

2010-11-04 @ 21:32:20
Postat av: Mamma

Usch och fy gumman :( Hoppas på ett snabbt tillfrisknande!

2010-11-04 @ 23:04:30
Postat av: delenaftw

Get well soon sis'! Pooze.

2010-11-04 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback