Nu är det fredagsmyyys...

Då var det fredag igen.
Petra är ute och gör stan med sina flatmates, men efter att ha kört två pass på gymmet ikväll kände jag mest bara för att stanna hemma och ta det lugnt. Jag gick dock ut igår, så helt hopplöst ostudentig/oskojig/onormal är jag ändå inte. Det är kul att ta en utekväll då och då även om jag allt som oftast, när Sean Paul sjunger "Shake that thing", i mitt stilla sinne istället tänker "Shake what thing?"...

Nej, istället för rökdimmig luft, klibbiga dansgolv och ringande öron har jag fredagsmyst med en tonfisksallad till middag, clementiner och mörk choklad till efterrätt, och ett avsnitt Gilmore Girls. Nu är det snart sovdags, ska upp vid åtta och äta frukost för att sedan hinna med en sväng till gymmet innan det är dags att träffa Petra och fortsätta skriva på vår härliga uppsats om Marockos arbetsmarknad. Men först: en date med Hemmets Journal.

God natt!

Nu är det fredagsmyyys...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ella vad skall man säga Jo Du är en toppentjej det finns inte så många som Du "ILY" Kramar <3

2010-11-13 @ 10:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback