Konsten att andas

"Glöm inte att andas."

Så sa alltid mina instruktörer på Sporthallen hemma i Linköping, men jag förstod det aldrig riktigt. Jag menar, hur kan man glömma att andas?

Nu, ett halvår senare, vet jag. Allt som krävs är ett arbete på 30 sidor om Marockos arbetsmarknad som ska vara inlämnat den 1:a  december och som vi knappt har börjat med, ett annat lika stort arbete som vi inte alls har börjat med, plugga 7 kurser parallellt, lektioner på både förmiddag och kväll, träning, socialt umgänge, blogg, skype-dates, sömn, läxor, att kunna växla mellan 5 språk nästan dagligen, artiklar att läsa, en krånglande visdomstand och så slänger vi in ett par, tre hyfsat omfattande inlämningar per vecka också.
Mer än så behövs tydligen inte.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Andas lugnt Ella, Du fixar allt. Ha det så bra, Du vet hur jag håller tummarna för Dig på mitt speciella sätt. Kramar!

2010-11-10 @ 22:01:03
Postat av: Anna-Karin

Bränn inte ljuset i bägge ändarna! Stor varm kram från Oslo

2010-11-11 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback