Det var bättre förr

Igårkväll efter träningen bestämde jag och Petra oss för att ge min älskade bar "La Biblioteca" ännu en chans. Det har blivit ett par vändor dit under hösten, men dessa besök har alltid resulterat i besvikelse. Förhoppningarna inför gårdagens besök var därför ganska låga, men vi trodde ändå att det faktiskt skulle vara folk där igår eftersom stället på tisdagar har "Cara & Cruz-night" - bartendern slinglar slant, man får gissa vilken sida myntet kommer visa och gissar man rätt behöver man inte betala för sin läsk/öl.

När jag bodde här 2008 brukade jag och mina amerikanska flatmates hänga där varje tisdag och torsdag. På den tiden brukade det vara packat med folk, kom man väl in så kom man knappt ut. Igår var det inte en enda människa där.

Nej, det var bättre förr helt enkelt.

La Biblioteca - as it once was.

Jag och Maria, våren 2008. Det var tider det.

Kommentarer
Postat av: Petra

Kanske nytt försök på fre?!

2010-11-17 @ 23:00:43
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: Ella

Abso-fucking-lutely, men det är också sista chansen de får!

2010-11-17 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback