Beroende

Jag har fått ett nytt beroende. Numera är det inte bara koffein, träning och internet som jag måste min dagliga dos av för att inte bli alldeles darrig, lättirriterad och kallsvettig. Nej, nu är jag även clementinmissbrukare, och en tung sådan.

Jag kan känna doften av dessa underbara skapelser från flera kilometers avstånd, har jag väl tagit en första klyfta kan jag inte sluta, och jag har alltid ett gediget lager hemma och ett par, tre stycken i väskan, ifall suget skulle sätta in.

Mitt dagliga intag brukar ligga på en 4-5 stycken, men frågan är hur hälsosamt detta egentligen är.
Finns det något som heter clementinförgiftning?

Men även om det finns det så är det lätt värt det.

Kommentarer
Postat av: Sis

Mmm...clementiner. Dock mår jag illa av det, men det är sånt man får ta :D Vad mår jag inte illa av liksom ^^

2010-11-15 @ 23:31:49
Postat av: Mormor

Ella Ditt beroende är fullt godkänt- kan inte bli bättre. Ät på bara!!!!!

2010-11-16 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback