Abstintens

Förra veckan gick vårt gymkort ut. Med tanke på att jag har spenderat en hyfsat stor del av min icke-existerande fritid där, är jag rädd att abstinensen kommer vara rätt svår under jullovet. Jag hoppas därför på ett presentkort på gymmet hemma i Härnösand av tomten i julklapp, som ett slags substitut för träningen här (även om nu inget kan ersätta Ibans spinningpass).

Som tur är kommer vi ju tillbaka i januari, och då ska vi teckna ett nytt kort. Det känns liksom som att vi kommer att behöva en paus och ett tillfälle att ta ut alla uppdämda frustrationer på idiotiska formler och dumma lärare, mitt i allt tentaplugg.

Tills dess får vi helt enkelt lov att klara oss utan Köttbullen och Mr Afternoon Snack i några veckor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback